Megjelent Az Excalibur keresése II. második kiadása

2018 szeptemberében a Tuan kiadó megjelentette Anthony Sheenard Az Excalibur keresése című regényének második, javított kiadását, ezzel pontot téve az egy évvel ezelőtt megjelent első rész történéseire.

Ajánló:

A Földtől majdnem hatvan fényévnyire található Megrez csillagrendszerét különös kisbolygóövezet alkotja, amelynek két kitüntetett pontja van: a Tízezer Szikla Menedéke nevű, vonósugarakkal összekapcsolt aszteroidákból álló tradicionális-mágikus kínai közösség, illetve egy titokzatos aszteroida-gyűrű, ahol egy hatalmas szikladarab a legendák szerint a tündérkirálynők által a camlani csata színhelyéről elszállított nemes halott, Arthur király sírját rejti.

A kalandor, hajdani műkincskereskedő és űrkalóz York Ketchikan, miután felborította a kínai világ ingatag hatalmi egyensúlyát, egy különös társasággal elindul, hogy felfedezze a királysírt, és megszerezze a kardot, amely megannyi különös és misztikus történet főszereplője. De vajon mennyivel több egy ősi ereklye a harmadik évezred végének szuperfegyvereinél? És vajon miféle erők őrzik az aszteroidát és titkait, és ki mindenkinek kell még az a fegyver? Mi várja bent a felfedezőket? Ráadásul miközben York Ketchikan és csapata behatol a sírba, a külvilágban óriási háború készülődik: rejtélyes fajok jelennek meg űrhajóikkal a Megrez körül…

Anthony Sheenard az ősi kínai és kelta kultúrát megidéző, évezredeken átívelő regénye mesterien ötvözi a misztikumot a science-fictionnel, és a tőle megszokott, humoros és kalandos módon vezeti be az olvasót egy olyan világba, ahol a szupercivilizációktól ellesett technika és a mágia lényegében megkülönböztethetetlen egymástól. A Mysterious Universe világának e nagyszabású regénye jó néhány lépéssel közelebb visz az emberiség végzetének megfejtéséhez.

Hozzászólások zárolva.

HAMAROSAN!!!
Megjelent