Megjelent A Katedrális őrzői

Megjelent a harmadik Mysterious Universe antológia, A Katedrális őrzői. A kötetben három kisregény és három novella található, melyek között régi és új szerzőket egyaránt találhat az olvasó. Az antológiával a Tuan kiadó veszi át a MU-sorozat kiadását. A kötet szerkesztője: Szélesi Sándor.

A kötet tartalmából:

F. Tóth Benedek: Nélküled a jövő
Minden nagy ívű történet egy kis lépéssel kezdődik. A közeljövőben – nem sokkal az energiaháborúk kitörése előtt – játszódik F. Tóth Benedek írása, aminek külön érdekessége, hogy a helyszín is ismerős: Budapest. Egy rémisztő múzeumlátogatás története elevenedik meg a novellában.

I. M. Brod: Kismadár aranykalickában
Ross Quinlan magánhekus. A figurája több száz éves: az ember, aki nem akarja tudni az igazságot, de bármit tesz is, minden útja afelé vezet. Néha ezért betörik a fejét, ami a Novus Ordo Seclorum (2190-2395) korában valljuk be, nem olyan nagy dolog. Akkortájt kicsit kevesebb a törvény, bár bizonyos értelemben sokkal nagyobb a rend.

Leonard Stansky: Finomhangolás
A Novus Ordo Seclorum erős kézzel kormányzott világában a technikai fejlődés létkérdés az egymással is hadakozó pearl-öknek. És a csendes küzdelemben minden eszköz megengedett. A legnagyobb hatalom persze akkor is a Katedrális marad, hiszen kezében az időutazás lehetősége, amivel megbolygatja a mágikus erőket is. Az Új Világrend nemesei duplán nem tudják, kivel kezdenek ki…

S. Ladislaw Cornelius: Mentsd meg Hitlert!
Ha Isten útjai kifürkészhetetlenek, akkor úgy a Katedrális bíborosának szándékai még inkább azok. Történetünk a Novus Ordo Seclorum korában játszódik – kivéve persze, amikor nem ott, hanem a náci Németországban. Az időutazás azonban veszélyes móka: soha nem tudhatjuk, ki van velünk, és ki ellenünk.

Dave Howard: Hősök végzete
Egy legenda születésének leszünk szemtanúi, ám tudjuk: a legendák vérben születnek. A Dominatus korában (2405-2680) járunk, amikor az ember által lakott világegyetemet a von Anstetten császárok uralják kegyetlenül és misztikus magasságokból. És habár a Démoncsászárnak csak az árnyéka ér el a Rosanig, itt is külön kell megvívni minden egyes csatát.

Anthony Sheenard: A Katedrális Őrzői
Ezredvég (2974-3010). Már uraljuk az egész világegyetemet, meghódítottunk sok idegen bolygót és megvívtuk a háborúnkat a mutánsokkal, de a legnagyobb titkot még nem ismerjük. York Ketchikan azonban egyre közelebb jár hozzá, ott van az oldalán több ezer éves segítőtársa, aki a Jacques de Molay nevet viseli. Nem mindig sikerül azonban az, amit elterveznek, s néha becsúszik egy kis kitérő…

A Katedrális Őrzői – antológia
Mysterious Universe-sorozat

Szerkesztette: Szélesi Sándor
Kiadó: Tuan kiadó, 2008.
www.tuan.hu
Oldalszám: 384 oldal
Ára: 2790 Ft. (A Tuan kiadó Kodály köröndön található könyvesboltjában, illetve honlapján 25 % kedvezménnyel vásárolható meg.)
ISBN 978-963-87990-2-9

Hozzászólások zárolva.

HAMAROSAN!!!
Megjelent