A Démoncsászár fejvadászai

A Birodalombiztonsági Hivatal által is elismert fejvadász szervezet, a Shark&Lez Agency két alapítóját a színe elé rendeli IV. von Anstetten császár, miután elfogták a Hosszúkörmű Gwandolyn hercegnő egy szökésben lévő katonáját. A hírhedt Démoncsászárnak megbízása van a fejvadászok számára: ki kell menteni két szorult helyzetben levő katonát egy távoli bolygóról. Thomas Craft és Brad Butcher elvállalják a feladatot, már csak azért is, mert nincs más választásuk.A két bajba jutott katona praetoriánus, a Feketecsuklyás testőrség tagjai. Név szerint: Paul Wittgen és Brett Shaw.

Craft és Buther beizzítják feltunningolt űrhajójukat, és elindulnak arra a küldetésre, amire a császár nem merte elküldeni a Feketecsuklyásait. A távoli bolygón leszállva megoldhatatlan helyzettel szembesülnek. Brett Shaw a csuklyamodulban ragadt a lét és nemlét, a mágia és a valóság határán és ez az egész bolygó pusztulásához vezethet. Wittgen pedig egyáltalán nem együttműködő…

Dave Howard a Mysterious Universe legendás korának kapuit nyitja ki ismét: a Démoncsászár uralkodásának idejében játszódó történetben nem kevéssé híres és hírhedt alakok jelennek meg, mint a császári család tagjai vagy mint Peter és Brett Shaw. A Craft és Butcher fejvadász páros első történetét tartja kézben az olvasó – ahogy kinéz, legenda lesz belőlük is.

HAMAROSAN!!!
Megjelent