Mysterious Universe a Mondoconon

Fantasy_Hall_flyer-660x933Sok szeretettel vár titeket 2013. július 20-án, most szombaton a Nyári MondoCon a Hungexpo területén Budapesten.

A rendezvény keretén belül a Fantasy Hallban számos sci-fihez, fantasyhoz, gaminghez kapcsolódó programmal várják a látogatókat! Előadások, beszélgetések a scifi és fantasy irodalomról és filmekről, játékbemutatók a terepasztalos, kártyás és táblás játékoktól kezdve a videójátékokon át a figurafestésig…

A 15 órakor kezdődő programban a Mysterious Universe világát mutatjuk be mindazoknak, akik nem ismerik, ismerkednek vele vagy más ismerik, de szeretnének hallani róla újdonságokat. Szélesi Sándor (Anthony Sheenard), a sorozat egyik alapítója két új író társaságában beszél az eddigi regényekről és a jövendőbeli tervekről.

Bukros Zsolt (Patrick J. Morrison) és Valyon Tamás (Dwayne Hudson), aki egyben Dzséjt néven az SFportal szerkesztőtársa is, már elkészültek első Mysterious Universe regényeikkel, amelyek várhatóan ősszel napvilágot látnak.

A jelenleg már több mint húsz kötetet számláló Mysterious Universe-sorozat 2000-ben indult útjára és több ezer misztikumot és mitikus sci-fit kedvelő olvasót vonzott táborába. Regények és novellák szólnak a harmadik évezred legendáiról, melyeket egyaránt meghatároz a történelmi múlt, a világűr felfedezése és a hihetetlen technika. Idegen lények, szupercivilizációk, természetfölötti entitások, barátok és ellenségek népesítik be a MU univerzumát, amely kalandos úton nyúl vissza az emberiség misztikus gyökereiig, hogy kiderüljön: a kultúránk, harcaink, felfedezéseink, szellemünk és spirituális energiáink hatással vannak az egész galaxis fejlődésére. És nem csak ezek, hanem a hőseink és kalandozóink is, akik igazságot osztanak még vert helyzetből felállva is.

Régi és új szerző közül jelen lesznek a Mondoconon Anthony Sheenard, Patrick J. Morrison és Dwayne Hudson.

997 hozzászólás to “Mysterious Universe a Mondoconon”

HAMAROSAN!!!
Megjelent