Megjelenés! Dave Howard: Angyalok és tolvajok

Holnap jelenik meg a Tuan Kiadó gondozásában Dave Howard új regénye, az Angyalok és tolvajok.

Victoria Moreau-t, a huszonhetedik század második felének legügyesebb tolvaját hiába keresi a Föld összes hatósága, a Galactic B. Consulting és a Birodalombiztonság Hivatal. Úgy surran át a védelmi rendszereken, mintha azok ott sem lennének, és azt vesz el, amit akar; most épp a Hiroto Nakano és Bedoier Filibert Dessauge vezette, marsi székhelyű SandStorm fegyvergyárból.
Thomas Craft és Brad Butcher a Galactic B. Consulting és a Birodalombiztonsági Hivatal felkérésére csatlakozik az embervadászathoz. Victoria és az egyre gyanúsabbá váló marsi fegyvergyárosok nem tudják még, hogy ki les rájuk. Ám ha tudnák is: a Shark&Lez Agency elől nem lehet menekülni! Victoriára biztos halál vár, azonban még el kell játszania a maga szerepét két mitikus lény ötvenezer éve tartó csatájában is, ahol senki nem lehet biztos a végkifejletben, amikor angyalok és tolvajok csapnak össze!

Dave Howard a Mysterious Universe legendás korának kapuit nyitja ki ismét: a Démoncsászár uralkodásának idejében játszódó regényének lapjain ezúttal is a Shar&Lez Agency egyik kevéssé publikus bevetésének története elevenedik meg. A legendás Craft és Butcher fejvadász páros második történetét tartja kézben az olvasó.

>>>Megrendelhető 35% kedvezménnyel az SFportal Tuan webshopjában!

117 hozzászólás to “Megjelenés! Dave Howard: Angyalok és tolvajok”

HAMAROSAN!!!
Megjelent