Megjelent Az evolvens kalózai

Jó hír a Mysterious Universe olvasóinak: a Kaposvári Nyomda elkészült a kötetekkel, és november 11-én le is szállította őket a nagykereskedelmi raktárba. Azaz 14-étől már a könyvkereskedések polcain a legújabb MU-könyv. Karácsony előtt megújult küllemmel kapható a Mysterious Universe világ legújabb antológiás kötete.

A Graal kiadó megújult formában jelenteti meg a Mysterious Universe világának regényeit és novellásköteteit. Ezt rögtön megtapasztalhatják azok akik kézbe veszik a kötetet. A címlapot Odegnál Róbert festette.

Ajánló:
I. M. Brod kötetindító novellájában a Zágonyi Károly nehézdandár sorsát követi nyomon az energiaháború vészterhes napjaiban, majd Harrison Fawcett egy különös, elméleti időutazásra invitálja az olvasót. Írásának főszereplője, egy csinos, egyetemista lány, aki különleges párhuzamokra lel Hitler és Napóleon életében. Arra a következtetésre jut, hogy titokzatos Katedrális állhat a háttérben. De vajon mit szól ehhez a Katedrális? Gabriel B. Cobbler főhőse egy soha nem látott szárazföldi ütközetről számol be, amelybe csupán véletlenül csöppent bele, s ahol az ember csak áldozat lehet. Dave Howard novellája egy elképzelhetetlenül szerencsétlen nap eseményeit eleveníti fel. A történetet egy nagyszájú csempész beszéli el, akitől mindenki a hajóját szeretné megszerezni, és aki estére egy egész konföderációt magára haragít. Böszörményi Gyula egy waharián techosámán által készített szerkezettel bűvöli el olvasóit, és őrjíti meg űrben csatangoló főszereplőjét. Kevin H. Twelve viking kalózai pedig azt teszik, amit a vérük diktál: rabolnak és fosztogatnak, néha józanon, néha részegen. Egészen addig, míg egy űrszentélyben szembe nem kerülnek a legsötétebb fekete mágiával. Anthony Sheenard kötetzáró írásában York Ketchikan békésen várja egy régi barátját egy metropolisz űrrepterén, amikor rálőnek egy rakétával. Ha a titokzatos merénylő számolt volna azzal, hogy tettének milyen súlyos következményei lesznek, nyilván jobban céloz…

A novellák kalandosan, időnként humoros és könnyed stílusban idézik fel a harmadik évezred egy-egy pillanatát. Néha korok és évszázadok választják el őket egymástól, ám aki kézbe veszi e kötetet, az rögtön megérzi az összekötő szálat: a Mysterious Universe varázslatos atmoszféráját.

Hozzászólások zárolva.

HAMAROSAN!!!
Megjelent