Nyomdában a Vadászat egy szimurgra

A legsikeresebb magyar sci-fi sorozat, a Mysterious Universe öt év elteltével újabb York Ketchikan történettel bővül.

Miután York Ketchikan visszatér a huszadik századi Wormsbe tett időutazásáról a harmincadik századba, úgy dönt, vesz magának egy űrhajót. Unja már az ellene kiadott körözések és fejvadászok miatt kitörő balhékat, és szeretné elkerülni a felesleges bonyodalmakat az űrreptereken. Ám a kereskedő, akinél kinéz egy neki való luxusjachtot, visszautasíthatatlan ajánlattal áll elő: ha elejt egy szimurgot a Verenalis nevű bolygón, akkor ingyen megkapja az űrhajót. Ha nem sikerül levadásznia a teremtményt, akkor is csupán a vételár felét kell kifizetnie.

York könnyű kalandra számít, tekintve, hogy a szimurg csupán egy képzeletbeli lény. Az ardon szerzetesek ugyan hétezer éve rendeznek szimurg-vadászatokat, de még soha, senkinek sem sikerült megpillantania, vagy elejtenie egyetlen efféle bestiát sem. Vadászok, kalandorok, kalózok erednek a mitikus állat nyomába, és igyekezetüket látva York mégiscsak úgy dönt, komolyan veszi a feladatot – így is jól szórakozhat. Tetteinek következtében persze hamarosan nagyon sokan megharagszanak rá, s igyekeznek kiiktatni a valóságból – amit York Ketchikan nem hagyhat válasz nélkül…

Anthony Sheenard, aki 2007-ben Koppenhágában megkapta az Európai SF Társaság Best Author díját, öt év elteltével újabb kalandra küldi a Mysterious Universe világának legendás főhősét. York Ketchikan több ezer fényévnyire a Földtől ismét belemerül a harmincadik század zűrzavarába, hogy a maga kissé őrült módján elkenje a rosszfiúk száját és megmentse a rászorulókat – vagy legalábbis valami hasonlót tegyen.


971 hozzászólás to “Nyomdában a Vadászat egy szimurgra”

HAMAROSAN!!!
Megjelent