Ismét a boltokban Az Excalibur keresése I.

Napvilágot látott Anthony Sheenardtól Az Excalibur keresése I. – A Fekete Sárkány Testvériség ismét! York Ketchikan legnagyobb szabású kalandja először 2000-ben jelent meg a Cherubion kiadónál. Most a Tuan kiadó jóvoltából a szöveg javított kiadása ismét kapható.

Ajánló:

Egy ismeretlen hatalom tizenkétmillió kínait telepített át a 24. század végén egyetlen éjszaka alatt a Földtől több mint hatvan fényévnyire, a Nagy Medve hét csillaga közül az egyikhez. A telepesek nem egy bolygóra érkeztek meg, hanem egy vonósugarakkal összekapcsolt és lakhatóvá tett aszteroidamezőbe. Az lett a feladatuk, hogy őrizzék a titokzatos “égi kaput”, s ennek érdekében visszatértek őseik hitéhez, Konfuciusz szabályaihoz, Buddha tanításaihoz, és felélesztették a taoista mágikus metódusokat is.

Ám hatszáz év elteltével, a harmadik évezred utolsó éveiben az “égi kapu” – akármi is legyen az – veszélybe kerül. Ennek egy oka van: erre téved az időközben műkincskereskedőből kalóznak állt York Ketchikan, és szerelmes lesz egy gyönyörű nőbe, aki a Jádevirág nevet viseli. Így aztán a Tízezer Szikla Menedékének lakói hirtelen egy hatalmas háború kellős közepében találják magukat, amelyben nem csak különböző fajokkal, hanem saját démonaikkal és szellemeikkel is meg kell vívniuk. Ehhez pedig a felmérhetetlen erejű, csapásmérő fegyverek és csillagrombolók mellett ősi ereklyékre is szükség van…

Anthony Sheenard az ősi kínai és kelta kultúrát megidéző, évezredeken átívelő regénye mesterien ötvözi a misztikumot a science-fictionnel, és a tőle megszokott, humoros és kalandos módon vezeti be az olvasót egy olyan világba, ahol a szupercivilizációktól ellesett technika és a mágia lényegében megkülönböztethetetlen egymástól. A Mysterious Universe világának e nagyszabású regénye jó néhány lépéssel közelebb visz az emberiség végzetének megfejtéséhez.

Megvásárolható a Tuan kiadó honlapján.

Hozzászólások zárolva.

HAMAROSAN!!!
Megjelent