Újra megjelent A Korona hatalma

A 27. században a Démoncsászárként emlegetett IV. von Anstetten uralkodik az ismert világ fölött. Csillagközi birodalmának perifériáján létezik egy bolygó, aminek népéről rémisztő hírek terjednek a galaxisban. A Pannon lakói azok a turániak, akik három évszázaddal korábban a Kárpátia csillaghajó fedélzetén elhagyták a Földet, hogy új hazára leljenek.

A Turáni Csillagköztársaság saját fejlődési utat járt be és híven ápolja történelmét, ám népét megosztotta a pártütés. Amikor távol a Pannontól előkerül a Szent Korona egy 1551-ben elveszett tartozéka, az északi és déli klánok egyaránt a korona nyomába erednek. A kutatást a nagy hírű ereklye után a mágikus hatalommal bíró császár sem nézheti tétlenül és legjobb emberét küldi a korona nyomába.

Brett Shaw praetorianus ezredesnek nincsenek kétségei, hogy a Szent Korona olyan misztikus hatalommal bír, amelynek birtoklásáért a szemben álló felek bármilyen áldozatra képesek.

Harrison Fawcett (Fonyódi Tibor) regénye 2000-ben jelent meg először, és nem sokkal később a könyvesboltok polcain már csak hűlt helyét lehetett találni. A szerző fanyar humorral átszőtt történelmi oknyomozása során a 27. század perspektívájából szemlélve tárgyalja a Szent Korona történetét, a gyakran egymásnak ellentmondó eredet-elméleteket; ismervén az első kiadás utóéletét, bátran kijelenthetjük, hogy művével a magyar science-fiction egyik alapkövét sikerült megteremtenie.

A szerzőről:
Fonyódi Tibor teológia tanulmányai mellett okkult tudományokkal foglalkozott, majd tizenegy éve áttért a sci-fi területére. Első novellájának hőse – Brett Shaw – azóta fogalom lett a honi SF irodalomban. Alapítója a Mysterious Universe világának, több magyar történelmi kalandregény szerzője. 2000-ben Zsoldos Péter-díjat kapott A Katedrális legendája című kötetéért. Ma leginkább forgatókönyvírással foglalkozik, vezető írója a Tűzvonalban és a Géniusz televíziós sorozatoknak, nagyjátékfilmek forgatókönyvírója, társszerzője.

978 hozzászólás to “Újra megjelent A Korona hatalma”

HAMAROSAN!!!
Megjelent