A 87. Könyvhétre megjelenik az Aranypiramis

2016. június 9-én az Ünnepi Könyvhét alkalmából ismét napvilágot lát Harrison Fawcett Aranypiramis című regénye (második kiadás).

aranypiramisAjánló:

Martin Ethelwolf professzor, az egyiptológia nemzetközi hírnévnek örvendő szaktekintélye, felnyit egy II. Amenhotep fáraó sírkamrájából származó kanópusz-edényt, és nem mindennapi élményben lesz része – meghal! Miután jobblétre szenderül, a testét életben tartó szuperintelligencia jóvoltából ellenállhatatlan kényszert érez, hogy eljusson Kheopsz piramisáig, és felkutassa az emberiség legősibb titkait őrző Feljegyzések Csarnokát. Csakhogy az expedíció korántsem veszélytelen vállalkozás a huszonhetedik században; Észak-Afrika és a Közel-Kelet döntő része évszázadok óta a Kalifátus uralma alatt áll, tudományos expedíciók, turisták, tudományos expedíciók, turisták és magányos utazók csak a legnagyobb titokban tehetik be lábukat Egyiptom földjére. Ethelwolf – pontosabban szólva, akit nemrég még Ethelwolfként ismert a világ – sem tehet mást, mint hogy a Földön tartózkodó uralkodó segítségét kéri. IV. von Anstetten császár a leghűségesebb testőrtisztjét, Brett Shaw-t bízza meg az expedíció védelmével. Shaw ezredes aktív szerepvállalása az események olyan sorozatát indítja el, amely következtében az emberiség írott történelme és a von Anstetten uralkodóház szerepe is megkérdőjeleződik.

Harrison Fawcett ma már kultikusnak számító, profetikus látomása az emberiség legősibb titkait kutatva az iszlám és az ókori Egyiptom az emberiség legősibb titkait kutatva az iszlám és az ókori Egyiptom világába kalauzolja az olvasóit. A Mysterious Universe világának világába kalauzolja az olvasóit. A Mysterious Universe világának egyik megalapozó műve az első kiadása óta eltelt tizenhat év után egyik megalapozó műve az első kiadása óta eltelt tizenhat év után sem veszített az aktualitásaiból, és nem mindennapi izgalmakat sem veszített az aktualitásaiból, és nem mindennapi izgalmakat ígér a kalandos-misztikus science-fiction kedvelői számára ígér a kalandos-misztikus science-fiction kedvelői számára.

Hozzászólások zárolva.

HAMAROSAN!!!
Megjelent